woensdag 20 november 2013

Pettanko goodness

[Venus Angelic voice] Hello, my sugary unicorn cupcakes~

YES, I CHANGED MY URL AND BLOG NAME YET AGAIN. HAHA I'm so indecisive  ahaaaa //cries

Let me start with my look for BOKUTACHI's Halloween themed live-stream 3 weeks ago (2nd of November). It was a rush job because I was pretty late and didn't exactly know what I wanted to do;;;

I even made claws!
(Fake nails are a bitch to put on and to take off. NEVER AGAIN)

I've also been pretty social/outside lately! Like 3 weeks ago I went to Ashley's birthday party together with a few of my classmates. It was a lot of fun! We had food, Shingeki no Kyojin, and karaoke! Ashley has a little cinema and bar in her basement @__@

 Have Mike looking like an ass while my phone's cam is shit in the dark <3

Shingeki ♥

woensdag 30 oktober 2013

Get get out notorious baby

ga ga ga ga ga sexy garbage ♫

I really love [Inside Beast] ♥

Can you believe this is my THIRD blogpost this month? Holy crap, I'm on a roll!

First off:  I GOT A JOB!

Monday I called the place after I applied twice and they never answered me (r00d).  Ramon, the guy that picked up, told me that he'd call me back later that day or Tuesday. Didn't receive a call on Monday, but yesterday I got a call after my Japanese listening comprehension test and he invited me over for an interview.  Σ(゜ロ゜;) I'll have you know that I'm a d i s a s t e r at job interviews because I never know what to say ;__;

The place was pretty nice. (・o・)

zondag 27 oktober 2013

Die or Suck my beast ♫

Hey y'all~

I'm posting in the same month as my last blog post. MIRACLES.

I have come to post pictures and talk about my life

Let's get started!

A good while back I met up with one of my best friends, Loïs!  ⊂((・▽・))⊃ I was visiting Amsterdam that weekend, so I suggested we'd meet up after she was done with school. We, as the fatties we are, went to Burger King and pigged out (seriously, I ate so much).

Have us looking normal and our weird/stank faces.(ΦωΦ)Loïs is so great ahaaa ♥

I bought a new wallet that day as well. It's feminine, yet masculine. I wish it had a little more space like my old wallet, but I love it nonetheless!

zaterdag 5 oktober 2013

Hello friends

I am here.

I changed my URL from "naokinzuke" to "cosmicxprince" because of reasons.

It's been godawful while since I've blogged like-- holy shit, last time I typed a proper post was June 7th :l

I'll just list what happened since then because if you think that I'm gonna type up 4 months worth activities, then you are dead wrong.

  • International Summer Gyaru Meet

  • I moved to the other side of the country (Amsterdam→ Maastricht)

zaterdag 27 juli 2013

Blogger ----> Facebook


You guys should totally click this link and like my page. This page is kinda sorta REALLY dead, because I've lost all motivation to actually type up an entire blog post. Maybe I'll come back later, but until then:


vrijdag 7 juni 2013

All I do lately is make up omg + gal make over Ö v Ö

;_____________; why are you even following me omg my blog is crap xD

What the title said yea...  (; - ;) I need more gyaruo and dansou things in my life aaaaaaaaa BUT BUT I DID BUY A NICE SHIRT FOR THE INTERNATIONAL SUMMER MEET!

I'll probs be wearing that with a grey tanktop or something and deck it out with a nice necklace idk I'll see what happens lmfao??

I also STILL have to post that facial mask review but I've been dealing with things like depression so ;;;;;;;;; Doing that in the near future.


zaterdag 11 mei 2013

Dat meiku raifu

Hi everyone~!

Last night after I finished all my reviews, I decided to do some gyaru make up! Ö u Ö

Am I kawaii yet?

my nose looks cute in this one :3

vrijdag 10 mei 2013

Sponsored review: EOS A3 Bambi Grey

This is a lens review sponsored by KawaiiDeluxe.
Today I'll be reviewing A3 Bambi Grey by EOS. 

Origin: Korea
Diameter : 14.8mm 
Water Content : 38~42%
 Base Curve : 8.8mm 
Life Span : 1 year disposal 

These lenses are available in 3 different colors!

donderdag 9 mei 2013

Girly things + Sponsorship GET!

I ordered 2 long wigs back in April and I FINALLY got them a 2 days ago. I like them a lot (Ö 3 Ö) They're the same wig, but in 2 different colours. One in black, the other in light brown!

 Awkward Poses-tan, present!

Now I can look okay for job interviews and such LMFAO

I also think that regarding gal, I want my style to be more rokku and oraora. The whole rough-and-badass type of thing suits me more than cute-and-sweet gyaru looks, so I'll try my best to look the part... If I can pull of some kawaii shyt, imma do that too, though. lmfao cantstopwontstop

woensdag 1 mei 2013

Vassen Rainbow Eyes Greenish-Blue review

My god, I got these lenses in like March ahue~

Anyway, without further ado~

*crawls from underneath a rock*

Hi, I'm not dead yet!

I've just been.... hibernating (.__.✿)

I've just been busy with school and depressed about a ton of things, but today I'll be making a blogpost, so stay tuned~!

dinsdag 12 maart 2013

The fabulous life of a procrastinator

Pics of coords I did like... back in february. I should've posted these (and this post in general) AGES ago, but laziness took over and it's almost a month later (◕ ヮ ◕❀) fakku za keisatsu
Saw this coord in February's Men's Egg and decided to recreate it.
Dansou ★ Lyfe

vrijdag 15 februari 2013

Bespectacled Prince

Hi guys~ 

I don't really have a lot to say :l My life consists of college, gyaru make up, and internet now-a-days. I'm on break till the 25th now, though, so my life will now consist of just make up and Internet LOL 

I HAVE been playing a lot of Tera, though. I play on Zuras in the EU server.

vrijdag 1 februari 2013

Int. Gyaru Lovers Winter Meet

As a bunch of gals, I've caught some post-meet illness, so I'll just post pics of the meet with a bit of text. My bones are shaking far too much to type up an entire story. I can just say the meet was GREAT and that I can't wait till the next one.

I went gyaru during the day and gyaruo at night :3 I still have to find my way in gyaru, but I'll get there!


My make
 I think this wasn't half bad, especially since I did it on the train, so I give myself props LOL I have to improve, though.

vrijdag 18 januari 2013

Really quick update

Just popping by to say like 5 things haha!

  1. I tried ~*gyaru*~ make the other day (ノ゚▽゚)ノ I think it turned out quite nicely for someone that never does her make up and only lurks like crazy bahahaha. not-bad.jpg Don't mind my messy ass brows, I need to try and pluck-and-shape them for once cause I literally dont do shit with my brows aside from brushing them so they dont like like ewidhyfvkdsvh and putting manly ass chips in them. (*◕‿◕)
    Doubled up 2 pair of lashes I bought at Claire's 2 years ago lmfao. Doing this was a lot of fun even though the lighting in my room is equal to "WHAT THE FUCKING SHIT IS THIS" at night, but that's okay~ I had fun~ Ψ( ̄(エ) ̄)Ψ  I need to buy myself bottom lashes.
  2. I doodled a gal. c: Nothing special, just a messy sketch. My better works are published HERE. I've opened commissions so you know~ maybe you could help me up with my financial situation and buy my art? (◡‿◡✿)
  3. AWESOME STOCKINGS GETTTTT ♥♥♥♥ Have you already noticed that I'm a sucker for stockings? (◡ ε ◡;;;)
  4. I got a new wig. ヾ(@^∇^@)ノ It's super long and super fuckass shiny, but I'll fix that with some ~baby powder~ wtf I look fat in this picture. NOT OKAY  ヽ(o`皿′o)ノ

  5. I might go to the Winter Gal Lovers Meet in Düsseldorf as a gal instead of a gal-o. We'll just have to see how good at make I'll be by then and if I can put together a proper Glavil/Tutuha coord, hmm? (◡‿◡✿)

Stay fab~

x. N

zondag 6 januari 2013

Trips and gets~! Picture heavy~

I changed the name of my blog and I also changed my blog button (in the sidebar) to fit the new name/theme.

Q: Cosmic Prince? What's so cosmic about your blog? :l
A: Nothing, that just sounded nice :'D

Q: Why PRINCE instead of Princess? You're a girl!
A: True, but Prince just sounds better than Princess IMO and princes have nicer clothes than princesses. HERPADERP SHALLOW

 Everyone I exchanged buttons with, please update mine with the new one c: